Kelly Olsen vorbește despre Tahitian Noni Strong

Tema noastră pentru anul 2018 este Tahitian Noni Strong. Luna trecută, șeful Departamentului de Marketing din cadrul Morinda, Kelly Olsen, a împărtășit câteva experiențe pe care le-a avut într-o călătorie în Tahiti. A vorbit despre oamenii incredibili și cultura bogată din Polinezia franceză. Toate aceste experiențe au determinat compania Morinda să îmbrățișeze tema Tahitian Noni Strong.

Iată povestea lui:

" Am plecat într-o excursie în Insulele Marquesas în 2004. Am avut parte de o experiență interesantă pe insula Hiva 'Oa, lângă orașul Atuona. În timp ce eram acolo, un camion sa apropiat de colțul drumului și sa oprit chiar în fața noastră. Șoferul camionului ma recunoscut și sa oprit. Sa prezentat ca Francis Bennett. Frances a fost unul dintre primii oameni din Insulele Marquesas care ne-a ajutat să recoltăm noni. Este un adevărat pionier și vizionar. De fapt am avut ocazia să stau la el acasă întro o călătorie anterioară pe insula Hiva O'a. Apoi am devenit prieteni buni, și văzându-l în această zi a pentru mine a fost uimitor! Frances ne-a invitat să mergem din nou la casa lui. Ne-a arătat operațiunea noni. El a transformat o proprietate mare lângă casa lui pentru a primi și sorta fructul noni, pregătindu-l pentru a fi livrat în Tahiti.kelly olsen si francis bennett Am avut o experiență foarte emoționantă împreună, mi-a explicat că la acel moment, toată lumea din satul său a fost implicată în proiectul noni. Mi-a explicat că tahitienii, și în special oamenii din Marquesas, simt că noni este darul lor pentru lume, iubesc compania Morinda și în ochii lor reprezintă felul în care noni recoltat de către ei este oferit lumii.

Am calatorit în lumea întreaga pentru a le spune oamenilor despre Tahitian Noni. Viziunea mea a început în 1996 și a crescut constant în fiecare an. Am văzut minunea parteneriatului perfect - privat care există între Morinda și Polinezia Franceză. În acest an obiectivul nostru este tema Tahitian Noni Strong și reprezintă inspirația noastră. Scopul nostru este să ajungem la 100 de milioane de noi oameni cu știrile și binecuvântarea Tahitian Noni și dorim să vă alăturați echipei noastre de informare. Urmăriți constant blogul nostru pentru a afla cât mai multe lucruri despre Tahitian Noni. "