Morinda Bioactives, Inc.

Morinda Logo

Calitate fără egal. Experți ștințifici. Cercetări continue. Produse incredibile. Existăm pentru sănătate și fericirea dumneavoastră. Morinda Bioactives, Inc. este o companie multinaţională cu sediul central în Statele Unite având o distribuție globală în peste 80 de state. Piaţa Tahitian Noni™ din Romania aparţine de Biroul Regional din Budapesta.

Locație

Morinda Bioactives, Inc. este o companie multinaţională cu sediul central în USA şi cu distribuţie globală.

Morinda Sediu

Piaţa Tahitian Noni™ din Romania aparţine de Biroul Regional din Budapesta.

Morinda Sediu

Gama produselor noastre

Credem în îmbunătăţirea calităţii vieţii a miliardelor de persoane din întreaga lume, prin rezolvarea problemelor vechi abordând metode noi. Dorim să eradicăm cele mai mari ameninţări la adresa sănătăţii globale de astăzi, printr-un mod natural, în condiţii de siguranţă şi cu eficacitate pentru generaţiile următoare.

Core Morinda
Sucul Noni
age therapy morinda
MorindaCoreRegiment
temana
Catalog Morinda Inc

Vitalitate

Sanatate

Calitate

Oportunitate

Morinda de-a lungul anilor

În ultimii 21 ani Morinda a avut mai multe succese de marketing şi vânzări de bioactive naturale din plante medicinale decât oricare altă companie din lume. Numele companiei este un simbol al angajamentului nostru față de creşterea continuă, inovare şi partajarea în lume a produselor bioactive. Tahitian Noni® Juice Original™ este singura băutură originală de noni de pe piaţa din Europa.

  1. 1993Fructul noni şi beneficiile sale sunt descoperite de către oamenii de ştiinţă de nutriţie originali al lui Morinda.
  2. 1995Morinda este conceptualizat şi se naște formula sucului revoluţional Noni.
  3. 1996Sucul Tahitian Noni este introdus în lume. Devine un fenomen în industria super-fructelor.
  4. 1997Sunt dezvoltate şi găsite alte produse tropice-consumabile, care încorporează beneficiile fructului noni pentru a oferi mai multe beneficii utilizatorilor.
  5. 2003Se eliberează primul studiu clinic uman pe sucul Tahitian Noni.
  6. 2009Oamenii de ştiinţă Morinda descoperă iridoidele ca fitonutrienţi principali în noni. Ei sunt marcajul nostru de calitate.
  7. 2011Campania TrūAge se întinde la nivel mondial având mare atenţie la reducerea AGE-urilor pentru o viaţă mai tânără şi mai lungă.
  8. 2012Linia de produse Core este dezvoltat pentru a suporta pe deplin stilul de viaţă TrūAge de reducerea AGE-urilor.
  9. 2016Morinda îndeplineşte 20 de ani şi marchează începutul celui de “Al doilea eră de creştere”.