Morinda Bioactives, Inc.

Morinda Logo

Calitate fără egal. Experți ștințifici. Cercetări continue. Produse incredibile. Existăm pentru sănătate și fericirea dumneavoastră. Morinda Bioactives, Inc. este o companie multinaţională cu sediul central în Statele Unite având o distribuție globală în peste 80 de state. Piaţa Tahitian Noni™ din Romania aparţine de Biroul Regional din Budapesta.

Morinda Bioactives, Inc. este o companie multinaţională cu sediul central în USA şi cu distribuţie globală.

Morinda Sediu

Piaţa Tahitian Noni™ din Romania aparţine de Biroul Regional din Budapesta.

Morinda Sediu

Gama produselor noastre

Credem în îmbunătăţirea calităţii vieţii a miliardelor de persoane din întreaga lume, prin rezolvarea problemelor vechi abordând metode noi. Dorim să eradicăm cele mai mari ameninţări la adresa sănătăţii globale de astăzi, printr-un mod natural, în condiţii de siguranţă şi cu eficacitate pentru generaţiile următoare.

Core Morinda
Sucul Noni
age therapy morinda
MorindaCoreRegiment
temana
uleiri esentiale noni morinda

Vitalitate

Sanatate

Calitate

Oportunitate

Morinda de-a lungul anilor

În ultimii 22 ani compania Morinda a îregistrat cel mai mare succes în industria de marketing şi a vânzărilor de produse bioactive naturale obținute din plante medicinale decât oricare altă companie din lume. Numele companiei reprezintă un simbol al angajamentului nostru față de creşterea continuă, inovarea şi promovarea la nivel mondial a produselor bioactive. Tahitian Noni® Original™ este singura băutură bioactivă originală obținută din fructul noni de pe piaţa produselor bioactive din Europa.

  1. 1993Beneficiile fructului noni sunt descoperite de către nutriționisti.
  2. 1995Se naște formula unui produs revoluţionar - Tahitian Noni® Original™.
  3. 1996Produsul Tahitian Noni® Original™ este introdus pe piața bioactivelor și devine un fenomen în industria super-fructelor.
  4. 1997Sunt dezvoltate şi găsite alte produse tropice-consumabile, care încorporează beneficiile fructului noni pentru a oferi mai multe beneficii consumatorilor.
  5. 2003Se publică primul studiu clinic realizat pe subiecți umani care au consumat Tahitian Noni® Original™.
  6. 2009Oamenii de ştiinţă ai companiei Morinda descoperă iridoidele ca fitonutrienţi principali în compoziția produselor obținute din fructul noni. Acestea devin etalonul de calitate al produselor Morinda.
  7. 2011Campania TrūAge se dezvoltă la nivel mondial acordând o mare atenţie în reducerea AGE-urilor (produşi finali de glicare avansată) pentru a dobândii o durată de viață mărită.
  8. 2012Linia din gama produselor CORE este dezvoltată pentru a susține pe deplin stilul de viaţă TrūAge ce are ca scop să reducă AGE-urile (produşi finali de glicare avansată).
  9. 2016Compania Morinda împlineşte 20 de ani de la înfințare, ocazie cu care marchează începutul celei de “A doua eră de creştere” a calității produselor.
  10. 2018Compania Morinda a împlinit 22 de ani! Până la aniversarea a 23 de ani de existență, credem că vom fi lansat alte câteva noi produse interesante, produse construite în jurul uimitoarei plante noni. Vom continua să fim puternici - să fim Tahitian Noni Strong!