Morinda Inc.

Morinda Logo

Existăm pentru sănătate și fericire. Calitate fără egal. Experți ștințifici. Cercetătri continue. Produse incredibile. Morinda Bioactives, Inc. este o companie multinaţională cu sediul central în USA şi cu distribuţie globală. Piaţa Tahitian Noni™ din Romania aparţine de Biroul Regional din Budapesta. Compania Morinda Bioeactives, Inc. pune la dispoziţia consultanţilor din Romania toate serviciile necesare pentru dezvoltarea cu succes a afacerii pe această piaţă dinamică din Sud Estul Europei.

Locație

Morinda Bioactives, Inc. este o companie multinaţională cu sediul central în USA şi cu distribuţie globală.

Morinda Sediu

Piaţa TAHITIAN NONI™ din Romania aparţine de Biroul Regional din Budapesta.

Morinda Sediu

Gama produselor noastre

Credem în îmbunătăţirea calităţii vieţii a miliardelor de persoane din întreaga lume, prin rezolvarea problemelor vechi abordând metode noi. Dorim să eradicăm cele mai mari ameninţări la adresa sănătăţii globale de astăzi, printr-un mod natural, în condiţii de siguranţă şi cu eficacitate pentru generaţiile următoare.

Core Morinda
Sucul Noni
Age Defy Morinda

O experiență unică alături de Morinda

“Există mai puţin de cinci companii în lume care rivalizează cu creşterea uimitoare pe care o are Morinda Holdings, Inc.” Scott Baird, Griffin Hill Consultin

TruAge

SANATATE

Calitate

Oportunitate

Morinda de-a lungul anilor

În ultimii 16 ani Morinda a avut mai multe succese de marketing şi vânzări de bioactive naturale din plante medicinale decât oricare altă companie din lume. Numele companiei este un simbol al angajamentului nostru față de creşterea continuă, inovare şi partajarea în lume a produselor bioactive. Tahitian Noni® Juice Original™ este singura băutură originală de noni de pe piaţa din Europa.

  1. Cercetările Dr.Heinecke1993 – Motivat de studiile Dr. Heinicke, cercetătorul în științe alimentare, John Wadsorth călătorește în Tahiti și confirmă existența viabilă a sursei de noni din punct de vedere comercial. Realizează interviuri cu localnicii, are discuții cu oficialitățile din guvern și caută în biblioteci documente istorice care atestă mărturiile antice, iar concluzia rezultată este că fructul noni are proprietăți unice.
  2. Începutul poveștiiTotul a început în 1994, când împreună cu Stephen Story, Jhon Wadsworth a descoperit pentru prima dată fructul noni.
  3. Înfințarea Tahtian Noni International1996 – Combinația experimentată de: știința în alimentație, experiența industrială, experiența de afaceri și un marketing perspicace, a reprezint fundamentul perfect pentru crearea unei aventuri revoluționare: Tahitian Noni International.
  4. Explozie de vânzări1997 – Tahitian Noni International înregistrează 33 de milioane de dolari vânzari în primul an de afaceri și ia decizia de a se extinde pe plan mondial.
  5. Cercetări continueSingurul laborator din lume care se ocupă cu studiul fructului noni se află în proprietatea Morinda Holdings, Inc.
  6. Aprobarea Novel FoodComisia Europeană a aprobat în final pe data de 5 Iunie 2003 introducerea pe piaţa europeană spre vânzare a Tahitian Noni® Juice Original™ produs de către compania TNI™.
  7. Semnarea acordului2000 – Fondatorii Tahitian Noni International și guvernul Polineziei Franceze semnează un acord care aduce țării noi locuri de muncă și investiții semnificative.
  8. Un nou sediu pentru o companie de top2001 – Tahitian Noni International ocupă locul 26 din 500 în clasamentul efectuat de către Magazinul Inc. privind cea mai rapidă creștere a companiilor private din Statele Unite. Se deschide noul sediu general de 14.000 m² al companiei în Provo, Utah.
  9. Aprecierea - Griffin Hill2002 – Griffin Hill, o firmă independentă de cercetări de marketing, publică un studiu în care declară că: “Mai puțin de zece companii private din istoria lumii au fost capabile să egaleze creșterea economică avută de către Tahitian Noni International în primii șase ani de activitate”.
  10. Vânzările cumulate explodează2003 – Vănzările cumulate ajung la 2 miliarde de dolari, iar comisioanele cumulate rambursate IPC-urilor depășesc valoarea de 1 miliard de dolari.
  11. Aprobarea Novel FoodComisia Europeană a aprobat în final pe data de 5 Iunie 2003 introducerea pe piaţa europeană spre vânzare a Tahitian Noni® Juice Original™ produs de către compania TNI™.
  12. Scoaterea noi produse pe piață2004 – Zeci de noi produse sunt introduse pe piața, iar în centrul acestora se află elementele cheie ale plantei noni: fruct, frunze și semințe.
  13. Un produs de calitate la compania potrivităMorinda Bioactives este liderul mondial al industriei bioactive şi crează soluţii de sănătate pe bază de bioactive naturale, pentru rezolvarea problemelor vechi prin metode noi.
  14. Morinda - pe piața din RomaniaPe 1 octombrie 2007 Tahitian Noni™ International descinde pe piața din Romania la Tărgu Mureș
  15. Vânzările cumulate ating cifre incredibile2008 – Compania atinge vănzări cumulate în valoare de 4 miliarde de dolari din care sunt rambursate consultanților peste 2,1 miliarde de dolari comisioane cumulate. Iar în afară de aceasta, suplimentar TNI plătește peste 100 de milioane de dolari pentru motivarea consultanților sub diferite forme.
  16. Publicarea testelor clinice umane2009 – Sunt publicate într-un studiu cele 14 teste clinice umane efectuate cu băutura Tahitian Noni® Original™, privind efectele benefice ale acestuia.
  17. Produse noi de calitate de la compania potrivită2010 – TNI prezintă cei patru noi membri ai familiei Tahitian Noni® diversificand astfel paleta suplimentelor nutritive: Pure, Family Struguri, Family Mango și Extra. Prin noile băuturi Bioactive, Tahitian Noni International a mărit standardele privind nevoile consumatorilor, devenind astfel etalonul mondial în domeniul băuturilor pe baza de noni.
  18. Morinda - un nou începutPe 7 ianuarie 2012, fondatorii şi directorii Tahitian Noni™ International au făcut un anunţ cu litere aldine: Tahitian Noni International îşi va schimba oficial numele în Morinda Bioactives în aprilie, 2012. Numele Morinda provine de la denumirea ştiinţifică pentru fructul noni: Morinda Citrifolia.

 

Fondatorii noștrii

Morinda John Wadsworth

John Wadsworth

Președinte Morinda și Vicepreședinte Morinda Holdings, Inc.

John Wadsworth a fost primul care a putut viziona domeniul de aplicare și puterea fructului noni. Acest lucru sa datorat în mare măsură tenacității, viziunii, talentului şi metodei dezvoltate de el pentru recoltarea şi prelucrarea fructelor de Morinda Citrifolia. Înainte de a fonda compania Tahitian Noni International, John a orientat și ajutat multe companii în realizarea viziunilor. Experienţa sa include: gestionarea operaţiunilor de fabricaţie a alimentelor, supravegherea și asigurarea calităţii în producţia de alimente, precum şi dezvoltarea de noi produse și suplimente nutritive.

Morinda Stephen Story

Sthephen Story

Vicepreședinte Morinda Holdings, Inc

Stephen Story a dezvoltat peste 1.000 de produse diferite. El este un pionier în domenii cum ar fi: suplimentele de fibre dietetice, nutriţia sportivă, înlocuitorii de lapte, alimentele nutritive gourmet, precum şi multe alte produse alimentare. El este fondatorul și iniţiatorul produsului Stephen's Gourmet Cocoa, a formulat, proiectat şi a iniţiat începutul acestei companii.
Stephen a ajutat la reunirea fondatoriilor dinamici Morinda. El ştie cum să ajute grupurile să lucreze şi să progreseze împreună. Stephen a câştigat o experienţă valoroasă, atât ca lider cât și ca angajat pe parcursul lungii sale cariere ilustre.

Morinda Kerry Asay

Kerry Asay

Vicepreședinte și CEO Morinda Holdings, Inc

Kerry Asay este unul dintre membrii fondatori Tahitian Noni, este Președintele și CEO Morinda Holdings, Inc. Ca fiecare dintre fondatorii Tahitian Noni International, dânsul este un lider dinamic cu experimență. Înainte de a se alătura companiei Tahitian Noni International, domnul Kerry a servit ca președinte al Consiliului de Administrație și CEO al unei corporații de milioane de dolari. Evidențele conducerii dânsului înainte de Tahitian Noni International, include aplicarea a unuia dintre cele mai bune programe de asigurare de calitate în industrie și un program distribuitor de instruire, care este și astăzi în practică.
În prezent, domnul Kerry își direcționează toată energia asigurând oamenii din întreaga lume că sunt capabili de a experimenta TAHITIAN NONI® Juice. El afirmă că, "Nu există nici o scuză ca cineva să nu consume TAHITIAN NONI® Juice."

Morinda Kim Asay

Kim Asay

Vicepreședinte Morinda Holdings, Inc

Kim Asay este Vice Președintele companiei Morinda Holdings, Inc. Înainte de descoperirea companiei Morinda, domnul Kim a avut un mare impact ca vicepreședinte de vânzări la o altă corporație de milioane de dolari. Cu o diplomă de studii economice, domnul Kim are un bun simț al afacerii cu decizii perfecte.
Atunci când în 1995 domnii Kim i-au întâlnit pentru prima oară pe domnii John și Stephen, a simțit imediat că băutura TAHITIAN NONI® este ceva special. Cu timpul după întâlnirea cu domnii John și Stephen, sentimentele față de calitățile unice ale băuturii TAHITIAN NONI® au fost susținute prin studiile dânsului, experimența personală și a altora. Dânsul simte că dovedind unicitatea băuturii TAHITIAN NONI®, oamenii își vor da seama cât de incredibil este acest produs.

Morinda Kelly Olsen

Kelly OIsen

Vicepreședinte Morinda Holdings, Inc

Kelly Olsen cunoaște network marketingul. Dânsul a fost implicat în această industrie de peste 27 de ani, timp în care a fost distribuitor, consultant, vânzător, și de asemenea a ocupat diverse funcții de conducere. În anul 1996 sa alăturat companiei Tahitian Noni International, și a adăugat piesa care lipsea, mai exact marketing-ul unei echipe deja impresionante de directori. Odată ce a recunoscut puterea TAHITIAN NONI®, el însuși a contribuit 110% pentru această oportunitate uimitoare, spunând: "Pentru mine a fost ca și când aș fi găsit apă într-un deșert uscat."
Kelly Olsen este viziunea din spatele strategiei de marketing la nivel mondial Tahitian Noni International și de stabilirea brandului Tahitian Noni. Sub viziunea lui de conducere Tahitian Noni International a creat oportunitatea pentru sute de mii de oamenii din întreaga lume și a generat peste două miliarde de dolari în comisioane către distribuitorii săi. Un maestru comerciant, specialitatea domnului Kelly este de a crea și totodată de a profita de marile oportunități.